آرمان وب

طراحی سایت و خدمات نووین همچون سئو سازی سایت طراحی لوگو و بنر ، طراحی اختصاصی

آرمان وب

طراحی سایت و خدمات نووین همچون سئو سازی سایت طراحی لوگو و بنر ، طراحی اختصاصی

  • ۰
  • ۰

روش صید زالو

روش صید زالو در مناطق مختلف کشور تفاوت های بسیاری دارد . از این رو بررسی صید زالو در مکان و مناطق مختلف از اهمیت فراوانی برخورد است . شرکت گیلان لیرو متخصص در تولید زالو،آموزش پرورش زالو و صید زالو فعالیت های گسترده ای دارد . شما مشتریان عزیز میتوانید برای سفارش محصولات یا طرح هرگونه سوال یا انتقاد از مقالات فرم تماس با ما سایت را پر کرده و در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت کنید .

روش صید زالو
روش صید زالو

روش تولید زالو

 روش صید زالو در مناظق مختلف کشور تفاوت های فراوانی دارد ، تالاب های کشور و مرداب ها مکانهای بسیار مناسب برای شکار و صید زالو zalo هستند شالیزار هایکی دیگر از مکان های مناسب صیدهای زالو میباشند ،از دیگر مناطق میتوان به قنات ها اشاره کرد که زالوی مورد نظر در این مکانها زندگی میکند توجه نمایید که بیشتر زالوهای طبی ایران در مناطق شمالی کشور زندگی مینمایند و شمال کشور بهترین منطقه جغرافیایی تکثیر و پرورش زالو zalo می باشد.مثل شالیزارهای رشت Rasht و شهر لنگرود Langroud و شهر بابلسر babolsar و لاهیجان Lahijan ... و بسیاری از مناطق شمالی مکانی مناسب برای زالوی طبی است. زالوی طبی فقط از شمال قابل دریافت است و از دیرباز در شالیزارهای برنج منطقه شمالی زالو بطور طبیعی تکثیر میشده است.

وضعیت آب های درون تالاب

آبهای  درون تالاب و یا برکه باید زلال تمیز باشد تا در آن حزه هم باشد و همچنین غورباغه ها هم در آب وجود داشته باشند . یعنی زیستگاه غورباغه ها حتی بطور فصلی غورباغه باشد زالوی آب جاری هم بسیار مناسب میباشد اما زالوهایی که از آبهای گل آلود صید میگردند مناسب نیستند و ممکن است بیماری داشته باشند که باید چند روز آنها را در آبهای پاک نگه داشت.بیشتر زالوهای شمال از آب شیرین میباشند که در آبهای کم عمق مرداب ها و تالاب ها زیر سخره و قطعات شناور و در کف آبها زندگی میکنند زالوها از نور بدشان می آید و تاریکی را دوست دارند که شب ها به شکار میروند چون تاریک است بدن زالوها بسیار انعطاف پذیر دیده میشوند و با تولید امواج در بدن خود موجب شنا کردن در آب میشوند.

  • ۹۵/۰۴/۲۳
  • آرمان وب

روش صید زالو

صید زالو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی