آرمان وب

طراحی سایت و خدمات نووین همچون سئو سازی سایت طراحی لوگو و بنر ، طراحی اختصاصی

آرمان وب

طراحی سایت و خدمات نووین همچون سئو سازی سایت طراحی لوگو و بنر ، طراحی اختصاصی

  • ۰
  • ۰

مالچ لاستیکی

معرفی مالچ لاستیکی
مالچ لاستیکی
 در لنداسکیپ‌ های پایدار مورد استفاده قرار میگیرند و از لاستیک ۱۰۰٪ قابل بازیافت تهیه میشوند.

شرکت پارت کوشان بسپار متخصص در تولید کننده قطعات لاستیکی،قطعات لاستیکی،انواع واشر،قطعات نفت و گاز،اورینگ ها و  قطعات لاستیکی فیلتر روغن میباشد . شما میتوانید برای سفارش یا طرح هرگونه سوال در این رابطه فرم تماس با ما سایت را پرکنید . متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکنه پاسخگو شما خواهند بود .


ترکیبات قطعات لاستیکی مالچ ها به شرح زیر میباشد:

مالچ های لاستیکی از خورده ضایعات تایرها و قطعات لاستیکی بدست آمده از تایرها، بعد از جداکردن کامل نوارهای فلزی که دور تایرها، تشکیل شده است به طور تقریبی هر تایری می‌تواند در تهیه مالچ لاستیکی مورد استفاده قرار بگیرد. خورده لاستیک‌ها از آج تایرهای قابل بازیافت کامیونها تهیه میشوند، مخصوصاً زمانی که آجهای مستعمل از تایر جدا می‌شوند، قبل از ارسال مجدد تایر برای آج‌گذاری مجدد به کارخانه . خورده لاستیک‌ها معمولا لاستیک‌های نقره‌ای رنگ نازکی هستند. اندازه قطعات لاستیکی از ۱۰ میلی‌متر تا ۳۲ میلی‌متر تغییر میکند.

مزایا مالچ های لاستیکی: مالچ های لاستیکی مزایای بیشتری نسبت به مالچ های گیاهی دارا میباشند .در هر دو نوع استفاده میتوانند به عنوان عایق گرما استفاده شوند و نسبت به مالچ های چوبی میتوانند 2 تا 3 درجه گرمای بیشتری را تحمل کنند و برای حفظ رطوبت خاک بسیار مناسب میباشند زیرا چرا که لاستیک ماده‌ای است غیرمتخلخل و از این رو جاذب آب نیست و آب می‌تواند به خاک برسد. 

از دیگر مزایای مورد ذکر این نوع مالچ انعطاف‌پذیری بالا آن است که باعث ایجاد نوعی ویژگی فنری در لابه‌های ضخیم خاک می‌شود. این ویژگی مناسب برای زمین‌ها بازی است زیرا این ویژگی ، امنیت بیشتری را برای کودکان به ارمغان می آورد. انجمن تولید کنندگان وسایل بازی مجوز استفاده از بعضی مالچ‌های لاستیکی تحت جو از شماره 09-ASTMF1292 را صادر کرده است.

معایب قطعات پلاستیکی مالچ 

  1. برخلاف مالچ طبیعی.مالچ لاستیکی خاک را غنی نمیکند و همچنین تنوع زیستی خاک را از طریق تجزیه افزایش نمی‌دهد
  2. بعضی از انواع مالچ ها مواد مضر و  سمی را تولید میکنند که برای گیاهان مضر است
  3. مالچ های لاستیکی ماننده بعضی از مالچ های طبیعی امکان آتش گرفتن را دارا میباشند
  4. مالچ‌های تولید شده از بازیافت تایرها ممکن است حاوی مقدار مختلفی از مواد معدنی باشند که از فرایندهای تولید تایر حاصل شده‌اند و یا دارای مواد شیمیایی باشند که در مدت استفاده از تایر تولید شده‌اند.

آثار تولید قطعات پلاستیکی مالچ ها در محیط زیست و آزمایشات ایمنی

آژانس حفظ محیط زیست (EPA) بر استفاده از لاستیک بازیافتی در زمین بازی کودکان صحه گذاشته است.علاوه بر این آژانس اخیراً آزمایش‌هایی را انجام داده است که نشان می‌دهند مواد سازنده کرامپهای تایر پائین‌تر از میزان مضر بودن است.اما این مطالعات نتایج جامعی را ارائه نمی‌دهند.دفتر ارزیابی خطرات سلامت زیست محیطی واقع در آژانس محافظت از محیط زیست کالیفرنیا حساسیت پوستی به این مواد را مورد بررسی قرار داده است و هیچ‌گونه حساسیت پوستی را گزارش نکرده است.همچنین سازمان Chen Risk در بررسی‌هایش نشان داده است که این مواد تأثیر جدی بر سلامت انسان و زیست بوم ندارد.


  • ۹۵/۰۴/۲۳
  • آرمان وب

مالچ لاستیکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی